kevättä rinnassa

On tullut taas tosi pitkä tauko tähän kirjoittamiseen. Ei vain ole oikein ehtinyt koneelle istahtaakkaan. Töissä pitänyt kiirutta kummallakin ja muutenkin tuntuu, että tähän kevääseen osuu aina kaikki. Lasten hammashoitaja-ajoista psykologien keskusteluihin.

Jatkuvaa tukkaputkella lentämistä siis. Tänään ja huomenna olen ainakin kotosalla. Nautin tästä kodin raivaamisesta (totta minä tykkään, kun saan rauhassa SIIVOTA), hoitelen noita rästiin jääneitä asioita ja varailen kirppispöytää.
Pihaakin eilen ehdin pikkasen ruopsutella haravan kanssa ja mies tyhjensi ränneihin vuoden aikana kertyneen moskan pois.

Hommaa piisaa ja se ei ainakaan vähene kevään tullen tämän kokoisessa talossa, vaan tekijöitä ei oikein tahdo löytyä ;D

Ompeluhommeleitakin toiveikkaana odottelen tässä pääseväni aloittamaan. Pari Ottobre lehteä jo kannoin tuolta alakerran ompeluhuoneesta tänne ylemmäs, inspistä tuomaan. Jos, vaikka ehtisikin sittenkin....
Mulla olisi tuolla ihania Metsolan kankaita, joita olen ostellut pitkin talvea. Samoin Facen kangashamstereilta ostettuja kankaita, kun vaan ehtisi.

Normi työpäivänä, kun herään viiden-kuuden aikaan, olen takaisin kotona aikaisintaan viiden aikaan, kun olen plikkasen kanssa kävellyt päikyltä kotiin.
Kotona täytyy laittaa lapsille evästä, tiskit, pyykit, koira jne jne... Ja tämän jälkeen kello onkin yleensä vähintään sen kahdeksan. Ei ehdi arkisin oikein mitään siis...

Joskus pystyn livahtamaan juoksulenkille tämän jälkeen, yleensä en, koska mies on töissä vielä.
Elämä on... niitä ruuhkaisia vuosia ja tietty on noita lapsiakin vähän "normeja" enemmän :)

Eräänä aamuna töihin menossa, bussipysäkillä

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihanaa aurinkoa, revontulia öisin ja kevättä odotellessa...

Ideoita ompeluun...

syyslomaa