Ny o juostu :)

Tämmösillä mä juoksen, on kyllä niin mulle sopivat juoksukaverit, musiikin lisäksi :)

Asics Ladies Gel-Nimbus 15 Shoes

Eikä tuo hintakaan enää näytä yhtä pahalta, kuin kesällä, kun nämä ostin :)



Joka ainoa päivä päästelty meneen, niin paljon, kuin sielu sietää. Oikein sairaalta tuntu olo, jos ei pääse juoksemaan.
On se vaan niin mun laji, nautin.
Eilisiä kuusikilsaisen lenkin jälki fiiliksiä alla toiselta palstalta:

Parasta tässä on se, että saan ton selän(toivottavasti) kuntoutettua ja juoksukunnon samalla pikku hiljaa siihen, mitä se olikin silloin keväällä, kun sitä puolikasta varten reenailtiin. Tällä hetkellä mennään ilman mitään isompia tavoitteita, testaillen kropan kestävyyttä. Aikas elastista kamaahan tää  mun kroppa onneksi tuntuu olevan. Hiukan tosin nuo yliliikkuvat nivelet tekevät kiusaa, kuten tänään oikea nilkka juostessa. Meinasi vihjailla, että jalan asento ois väärä. Pehmensin hieman askellusta ja korjasin ojennusta, kipu lähti.

Eli minulla siis viime kesänä ilmeni se välilevynpullistuma alaselässä, vieden pahimmillaan jalat kokonaan alta ja minut Tayssiin neurolle. Lisäksi repesi selkälihas, tummentaen mustelmilla puoli selkää...
Ja alla lisää eilisiä:

Enemmän ehkä olen oppinut tossa juostessa kuuntelemaan kroppaani, ei tartte hampaat irvessä painaa. Alamäet palautellaan ja ylämäessä rytmi on kaikki kaikessa

Mä mietin tänään taas tuli joku mainos, missä oli joku laihdutus systeemi, että miksei ne ihmiset vaan ota itteensä niskasta kiinni, pientä itsekuria ja ala liikkumaan. Sillä putoaa paino, elinikä pitenee, energiataso kasvaa jne... Ja ne endorfiinit... aijai   Ihmettelen aina ihmisten uskoa noihin "ihme pillereihin", kuinka laiskoja voivat olla ne, jotka oikeesti uskovat, että tekemättä mitään voi laihtua?

 Tänään oli suht saman pituinen juoksulenkki, tosin keli aavistuksen kylmempi ja enemmän mäkinen tuo reitti.
On se niin mahtava fiilis. Täytyy nyt toivoa, että ei tulisi enää takapakkeja. Mä tykkään tästä hommasta, mun juttuni on kyllä niin. Nautin siitä tunteesta, kun tänäänkin satoi hiljaa, pisarat putoilivat kasvoille, vilvoittamaan mukavasti :)
Mihinkään ei satu, ei ole mitään lihaspistoja ollut enää, ei hengästytä....

On se kivaa, kun ne jalat vaan rullaa, musa soi ja voi funtsia ihan omiansa I Feel good :D




Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihanaa aurinkoa, revontulia öisin ja kevättä odotellessa...

Ideoita ompeluun...

syyslomaa