Lomaa, aurinkoa ja rusketusraitoja

Ihanaa lomaa olemme lasten kanssa vietelleet, kuten postausten harvenemisesta saattaa päätelläkkin. Tosin ei tuo kirjoittelu kovin vilkasta ole ollutkaan tänä keväänä. Sen verran kiirutta on tuntunut pitävän.
On ilmat hellineet ja lapset nauttineet. Tokihan itsekkin olen. En kovasti yleensä tuosta liian kuumasta piittaa ja siksi pakenenkin usein sisälle viilenemään. Ilmalämpöpumput pitävät sisäilman mukavan vilpoisena.

Ukkosia on ollut useana päivänä ja niitä pikkulikan kanssa olemme pohtineet, hän kun ei vielä oikein jaksa käsittää mistä tuo mojova moukarointi on peräisin ja miksi joku välkyttelee taivaan valoja ;D

Olen jopa onnistunut saamaan itselleni hieman rusketusraitoja, (minä pisamiin taipuvainen hylkeennahka) uskomatonta. Enkä ole edes pahasti itseäni polttanut vielä kertaakaan...kop, kop....

Kuviakin minulla tuossa on joitakin, vaan en taida jaksaa tuota kameraa kaivella, kun en tiedä mihin sen mokoman olen tunkenut.
Huomenna olisi serkkusynttäreitä luvassa ja sunnuntaina sitten isännällä useamman sadan kilsan pyöräilytapahtumaa :)
Puuhaa siis piisaa...
palaan taas "langoille", kunhan saan itseni tästä lomamielivelttoudesta irti revittyä ja aikaiseksi avatattua koneen uudelleen.. Ihanaa kesää, nauttikaahan!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihanaa aurinkoa, revontulia öisin ja kevättä odotellessa...

Ideoita ompeluun...

syyslomaa