Sadepäivän ompeluksia, hippietä jms..

Tässä sadepäivän ratoksi olen saanut muutamia valmiitakin tuotoksia aikaiseksi.
Jotenkin en jaksa hellepäivinä muuta, kuin olla, tai sitten puuhailla ulkosalla. Koneiden esiin penkominen ja ompelun aloittaminen tuntuu kovin työläältä.
Mutta juu, tänään olen sitten ommellut muutamia mekkosia ja leggareita Miisukalle ja yhdet velourpökät Vernulille Metsolan kurresta.
Korjaillut olen myös kasan housuja, yhden haalarin, pari paitaa jne...
Korjattavat housut ovat suuremmalta osin polvipaikattavia, joten helppoja korjaushommeleita.








Kankaat ovat muistaakseni kaikki Metsolasta. Metsola vaan mun mielestäni tekee parhaat kankaat ja tykkään kuoseista edelleen ja materiaaleista. Näissäkin on sekä Velouria, että froteeta.
Kurrea parissa värissä, hippie kukkaa nyt ainakin, niin ja helististintä tietty, mun suosikkia :)

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Ihanaa aurinkoa, revontulia öisin ja kevättä odotellessa...

Ideoita ompeluun...

syyslomaa